Klachtenprocedure Workmed

Bij Workmed Medische Artikelen doen wij er alles aan om u zo goed en deskundig mogelijk te helpen, te adviseren en te voorzien van de juiste medische producten. Bent u niet tevreden over onze service of een geleverd product? Laat het ons weten. Wij horen graag wat er beter kan.

Wij geven de voorkeur aan persoonlijk contact, maar u kunt uw klacht ook schriftelijk of per e-mail indienen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk melden bij Workmed Medische Artikelen. Een van onze medewerkers neemt binnen twee werkdagen contact met u op om uw klacht te bespreken en samen een passende oplossing te vinden. Wanneer uw klacht betrekking heeft op de afhandeling zelf, wordt deze behandeld door een leidinggevende.

Ons doel is om elke klacht binnen zes weken na ontvangst naar tevredenheid af te handelen. Bent u het niet eens met onze beslissing? Dan kunt u terecht bij een van de onderstaande onafhankelijke klachtencommissies:

Wanneer behandelen wij een klacht niet?

  • De klacht is anoniem ingediend.
  • Er zijn meer dan drie maanden verstreken tussen het ontstaan van de klacht en de melding.
  • De klacht valt buiten de verantwoordelijkheid van Workmed.

Contactgegevens

Telefonisch
Bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 8.30 – 17.00 uur
Telefoon: 020 – 659 8770

Schriftelijk of per e-mail
t.a.v. Afdeling Klachten
Workmed Medische Artikelen
Sloterweg 160
1171 CV Badhoevedorp
E-mail: [email protected]

Laat ons gerust weten of u persoonlijk of uitsluitend schriftelijk wilt worden benaderd.

Over Workmed

Workmed Medische Artikelen is een betrouwbare en deskundige partner in compressiezorg. Wij zijn aangesloten bij:

Workmed is bovendien een SEMH erkende leverancier. U wordt geholpen door goed opgeleide professionals met jarenlange ervaring — van maatopname en productkeuze tot de perfecte pasvorm en afwerking.

Garantie

Wij volgen de garantiebepalingen van onze fabrikanten (meestal 6 maanden). Bij aantoonbare fabrieksfouten ruilen wij het product direct om. In andere gevallen wachten wij de beoordeling van de fabrikant af voordat wij verdere stappen ondernemen.

Handige links

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *